מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

המשפחה מתרחבת, והלב יחד איתה. אבל יחד עם האושר מגיעים גם האתגרים, ובדיוק בשביל זה בנינו את ההרצאה הזו. איך מתמודדים עם האגרסיות והרגרסיות? איך מלמדים אהבה, כשהאינטואיציה אומרת לנו להגן על הקטן? והכל לפי הגישה המונטסורית שרואה בכל ילד - עולם ומלואו. מרצות: מיכל אוליברו ורבקה זאבי לכמן


  • תאריך: 23/12/2020 09:00 PM
  • מיקום אירוע מקוון

תיאור

איזה קל זה אח חדש שמצטרף למשפחה.

 זה ממש כמו לרכב על אופניים. באוגוסט. כשאתה בעלייה. לובש חרמונית, כובע גרב, געטקס ושלושה זוגות גרביים. ובדיוק לפני שהתחלת לפדל תקעת לאפה שווארמה וכואב לך בצד אבל יש טיגריס שרודף אחרייך ואם אתה עוצר אתה מת.

זה לסיים יום כאילו עשית טריאטלון. זה לא לבקש זמן לעצמך אלא פשוט לברוח לשירותים כדי לייצר זמן לעצמך ולבהות בכיור כאילו זה הסרט הכי מרתק בנטפליקס. 

זה לשמוע הורים אומרים לך " הם יהיו החברים הכי טובים " ואשכרה להאמין להם כשהיא מתקרבת אליו בעדינות של אמא קטנה, נושקת נשיקה עדינה על המצח אבל מיד אחר כך לראות איך היא מדביקה לו פצצה על הראש כאילו אומרת הלו תינוקי אוהבתתותך אבל שיהיה פה ברור לכולם מי היה כאן קודם הא? בלי טעויות נשמה! 

זה קשה, זה מאתגר וזה מעמיד אותך בכל כך הרבה דילמות. זה להתמודד עם תינוק קטן שבוכה וצריך אותך ומצד שני ילד שהתרגל שהוא כל העולם כולו ועכשיו הוא מוצא דרכים יצירתיות להשיג בחזרה את היחס מאמא ואבא. 

לפעמים זה דרך המילים, ולפעמים דרך הידיים. 

אגרסיות, רגרסיות , מופנמות ועצב מגיעים יחד עם האושר הקטן שהצטרף למשפחה. 

אז איך עושים את זה? 

בהרצאה נלמד איך אנחנו יכולים להתמודד טוב יותר עם כל האתגרים שתינוק חדש מביא איתו. נלמד איך מתרגלים אהבה מקרבת. איך משתמשים ב " רב גילאיות " , בהפרש בינהם – כדי להעצים את שניהם. איך מתייחסים לאחד, מבלי לפגוע באחר. שניהם הלב שלנו. שניהם חשובים. ולשניהם יש מקום. וזה שיש על אחד מהם אור, לא אומר שעל האחר יש צל. 


בואו, זה משנה חיים.

ההרצאה תועבר דרך ה ZOOM, בשעה 21:00 בתאריך 23.12.2020 ולכל הרוכשים תשלח הקלטה של ההרצאה זמינה לצפייה לשבוע ימים לאחר מכן. 


צח סימון

כותב הבלוג "אמאלה אני אבא", שבא ללמוד ולהשמיע את הקול שלכם, ההורים 


מיכל אוליברו

מגישה ומנגישה את העולם המונטסורי להורים ומשפחות שרוצים לעשות מונטסורי בבית


רבקה זאבי לכמן

מרצה בתחום החינוך וההורות. בעלת גן מונטסורי ייחודי ומדריכת גננות והורים עם ניסיון של 18 שנה. 

מאמנת אימגו. כותבת בלוג שמביא את ה״קול״ של הילדים והגיגים מן החיים.