מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

מה הקשר בין אמאזון, גוגל לפייסבוק? - המייסדים של חברות הענק האלו חונכו לפי הגישה המונטסורית שהולכת אחרי טבעו של הילד והמטרה שלה לגדל ילדים עצמאיים, סקרנים ומסוגלים. בנינו עבורכם הרצאה מרתקת והכי פרקטית שיכולה להיות. שבסופה תצאו עם ידע, וארגז כלים שיכין אתכם לתהליך שהוא עוד שלב בדרך לעצמאות של הילדים שלנו - פרידה מחיתולים.


  • תאריך: 14/07/2022 09:00 PM
  • מיקום אירוע מקוון

תיאור

ילדים הם בעלי ערך, ומסוגלים להביא את עצמם לידי מימוש. ילד שמרגיש את ערכו, מסוגל לממש יותר מהפוטנציאל שלו, והרעיון הוא לעודד אותם לעצמאות גם בתחום הזה, של השירותים.

עצמאות מייצרת מסוגלות, ערך עצמי, וביטחון עצמי.


וזה הלב הפועם של הגישה המונטסורית, שעליה מבוססת ההרצאה הזו.

חלק מהשאלות שיעלו בערב:

  • איך יודעים מתי להתחיל?
  • מה עדיף, סיר או ישבנון?
  • מה זו רגרסיה, ואיך מתמודדים איתה?
  • איפה אנחנו מפריעים לתהליך?
  • מה הקשר בין פרידה מחיתולים למיניות הגוף?
  • ואיך בכלל עושים את כל הדבר הזה?

    יחד נלמד איך עושים את התהליך בצורה הכי מדוייקת לילד שלנו, מתוך ההבנה שכל ילד הוא ייחודי, עולם ומלואו.

    נבין מושגים כמו "למידה חושית" או "המוח הסופג" או במילים אחרות אני יודע שעשיתי פיפי כי רטוב לי, ונלמד איך אנחנו מכינים את הסביבה בצורה כזו שהיא תקדם אותם בתהליך הפרידה מהחיתולים.

    נלמד איך לייצר תהליך שבנוי משלבים והתייחסות אינדיבידואלית: לכל ילד את הקצב שלו (״לך אחרי הילד״). איך לבנות תהליך הדרגתי שבנוי משלבים קטנים שמייצרים הצלחה. להתאים את התהליך, הזמן והמקום לילד הספציפי כאינדיוידואל שיודע את דרכו.

    ההרצאה הוקלטה מראש בטכנולוגיית צילום מתקדמת כדי לייצר הרצאה ברמה שהיא הכי קרובה להרצאה פיזית , ותועבר דרך ה ZOOM. יש חשיבות לצפייה בזמן וביום שנקבע על מנת לקבל מענה מיטבי לשאלות שלכם. את כל הפרטים נמסור בצ'אט בזמן שידור ההרצאה - 14.07.2022 בשעה 21:00  

    לינק לזום ישלח למשתתפים בבוקר האירוע, הקלטה של המפגשים תשלח יום לאחר מכן. ההקלטות יהיו זמינות לחודש ימים.


בהשתתפות:

צח סימון


כותב הבלוג "אמאלה אני אבא", שבא ללמוד ולהשמיע את הקול שלכם, ההורים.

מיכל אוליברו


מגישה ומנגישה את העולם המונטסורי להורים ומשפחות שרוצים לעשות מונטסורי בבית. מעבירה סדנאות והרצאות ומלווה תהליכים אישיים.

רבקה זאבי לכמן


מרצה בתחום החינוך וההורות. בעלת גן מונטסורי ייחודי ומדריכת גננות והורים עם ניסיון של 18 שנה. מאמנת אימגו. כותבת בלוג שמביא את ה״קול״ של הילדים והגיגים מן החיים.


14.07.2022 בשעה 21:00, זום אצלכם בסלון