01 Dec
01Dec

לה יש ציצי ולי אין.

ומי יכול לנצח ציצי? זה כמו לנסות לנצח מונופול רק עם שדרות התמרים באילת כשלה יש את כל תל אביב 3 רכבות חברת המים והחשמל 4 מלונות באשקלון וכל סיבוב היא נופלת על דרך צלחה ומקבלת דמי לידה כשאני לא מפסיק לקבל קנסות.

אבל למרות זאת גם אני מרגיש לפעמים חנוק גמור שבור רוצה קצת אוויר אני חייב קצת אוויר אני מוכרח להשיג את האוויר אבל מאיפה אשיג אוויר כשכל הבית מלא בגדים עם קקי גב?

" אחי, בירה? "

ההודעה מגיעה אלי כמו חמצן במטוס לקראת נחיתת חירום.

" מאמי אני יוצא לבירה " אני אומר בהחלטיות. אני לא מפחד ממנה. מה יש לי לפחד? כל מה שהיא ביקשה כבר עשיתי.

" החלפת בין המכונה למייבש? "

" כן " אני עונה ומחליף

"רוקנת את המים מהאמבטיה שלה? "

"כן. " אני עונה ומרוקן

" אז סבבה. תרדים אותה ותצא "

ואני מחכה לבירה הזו כמו לאוטובוס אחרון אבל יודע ש HAPPY WIFE זה HAPPY LIFE אז ארדים אותה ואצא מה הבעיה כולה להרדים זה לא יכול להיות כל כך קשה עשיתי צבא עברתי דבר או שניים בחיים אז להרדים תינוקת?

קל

אין בעיה אני אומר ומתחיל לשיר לה שירי שבת מתרכז במילים כאילו אני אורי גלר מוסיף תנועות למעלה למטה אבל הילדה ינשוף עיניים פקוחות אין פיהוק אין כלום ממשיך לשיר זז תנועות ריקודים מגיע פיהוק אני מתרגש הלב שלי דופק הנה הנה היא נרדמת נשים אותה על הבטן ככה תישן טוב יותר מניח בעדינות וזה לא ילדה זה דינמיט מתחילה לבעוט להשתגע עושה לה ששש והיא אומרת לי אבא עוד שש אחד אני נשארת ערה יומיים תרים תרים'תי כבר ואני מרים מחבק והיא פוקחת עיינים כאילו בוקר אבל לילה חיים שלי לילה אני רואה איך הבירה הופכת לבקבוק חלב אם שאוב אבל אז היא מגיעה כמו גול בדקה ה90 ואומרת

"תביא תביא אותה "

מחברת אותה לציצי שתוך 7 דקות בדיוק מרדים אותה ושולח אותי לעבר הבירה והצ'סר שלי.

איזה מלך הציצי הזה.

כל מה שצריך, כל מה שחסר - ציצי יסדר.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.